بررسی کامل ۳۵۰۰ DELL Vostro
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بررسی کامل ۳۵۰۰ DELL Vostro
نوشته شده در پنج شنبه 25 فروردين 1390
بازدید : 692
نویسنده : MRK

شرکت Dell اخیرا لپ تاپ های Vostro را با سری ۳۰۰۰ به روز کرده است. این سری از لپ تاپ ها برای کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی شده است. البته سری ۳۰۰۰ مدل های مختلفی از جمله، ۳۳۰۰ با صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی، ۳۴۰۰ با صفحه نمایش ۱۴ اینچی و ۳۵۰۰ با صفحه نمایش ۱۵٫۶ و ۳۷۰۰ با صفحه نمایش ۱۷٫۶ اینچی را روانه بازار کرده است. همچنین هر مدل از لپ تاپ ها با قطعات مختلفی از پردازنده، رم، هارد دیسک و کارت گرافیک عرضه شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایرایانه، فروشگاه اینترنتی لپ تاپ های دل و سونی،  یکی از این مدل ها لپ تاپ های سری Vostro 3500 می باشند که صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی دارند. با توجه به اینکه چه ویژگیهای سخت افزاری را در انتخاب نمایید، قیمت این مدل ها نیز تغییر می کند. در بازار داخل ایران، این محدوده قیمت برای Vostro 3500 از ۷۰۰۰ تومان تا ۱۰۵۰۰۰۰ تومان همراه با گارانتی می باشد.

 

برای این بررسی، یک مدل Vostro 3500 با پردازنده Intel Core i5 با فرکانس ۲٫۲۶ GHz، رم ۴ گیگابایتی، هارد دیسک ۵۰۰ گیگابایتی و گرافیک Nvidia GeForce 310M در نظر گرفته شده است.






مطالب مرتبط با این پست
.